woensdag 12 november 2008

DING 9

Mijn visie op Web 2.0
Toen ik aan 23 dingen begon was ik niet echt enthousiast.
Ik had voor mezelf besloten dat ik deze cursus "moest"volgen omdat het me zinvol leek maar dat was het dan ook. Na 8 dingen moet ik toegeven dat ik het best wel een interessante cursus vind! Het is leuk om eens op een andere manier met internet bezig te zijn. Tot nu toe heb ik dan ook al best veel geleerd (en ik ben nog niet op de helft!).
Alhoewel ik tot nu toe niet zie wat ik er tijdens mijn werk mee kan, vind ik het wel nuttig dat ik als bibliotheekmedewerker ervan op de hoogte ben.
Als moeder van 2 kids (met een drukke agenda) valt het niet altijd mee om tijd vrij te maken voor deze cursus maar ik ga vol goede moed op naar ding 10!

1 opmerking:

Jan te Bokkel zei

Mooi hoe je de ontwikkeling in je denken schetst. Van deze zaken op de hoogte zijn en blijven is zeker van belang.
Mooi dat je voortgang blijft boeken.