dinsdag 20 januari 2009

DING 23: DE EINDSTREEP IS GEHAALD!








Het is me gelukt!!!!!

23 dingen was voor mij een leerzame en interessante cursus.
In het begin was ik niet super enthousiast. Dit kwam waarschijnlijk omdat ik toch "bang" was dat het niet zou lukken. Gaande weg merkte ik dat het eigenlijk best goed ging en werd ik enthousiaster. De tijd was soms wel een probleem maar soms moet je ook gewoon tijd "maken"! Doordat mijn tempo iets lager lag als dat van mijn collega's heb ik weinig overleg gehad via mijn weblog, dat is wel jammer.
Mijn favorieten waren: flickr, last.fm en library thing.
Ook iGoogle vind ik erg handig.
Sommige dingen spraken mij minder aan maar toch is het prettig om te weten wat je er mee kunt doen.
Ik heb veel van 23 dingen geleerd. Eigenlijk zou er een vervolg moeten komen, maar dan geen 23 dingen in 4 maanden! Misschien af en toe een nieuw ding? Zodat je er actief mee bezig blijft.

Eén ding is me in ieder geval duidelijk geworden:
De wereld verandert...... en de bibliotheek ook!

1 opmerking:

Jan te Bokkel zei

Hartelijk Gefeliciteerd met dit resultaat!

Je groeiend enthousiasme heb je over weten te brengen en is herkenbaar in je weblog. Je hebt er elke keer iets leuks van gemaakt, het was voor mij elke keer leuk om nieuwe stukken op je weblog te lezen.